Emeld a következő szintre az alvásod minőségét!

Az alvás a mindennapjaink egyik legmeghatározóbb része! Életünk egyharmadát ezzel töltjük, ami óriási hatással van az ébren töltött óráink minőségére. Ebben a könyvben 44 eszköz, technika, módszer és gyakorlat vár, amivel a tökéletes és pihentető alvás könnyedén a mindennapjaid részévé válhat.

A ROSSZ ALVÁS HATÁSA AZ ÉLETÜNKRE

Stressztűrő képesség csökkenése

Memória és kognitív funkciók romlása

Immunrendszer gyengülése

Gyengébb problémamegoldó képesség

Lassabb anyagcsere, megnövekedett étvágy

Ingerlékenység, depresszió, negatív hangulat

44 PRAKTIKUS MEGOLDÁS A KÖNYVBEN

Mire számíthatsz?

N

Gyakorlatok, módszerek, technikák

N

Könnyen kivitelezhető tanácsok

N

Csak természetes módszerek

N

Bizonyítottan működő eszközök

N

Gyakorlatias útmutatók

N

Azonnal alkalmazható technikák

N

Könnyű és gyors feldolgozhatóság

TARTALOMJEGYZÉK

Miért van szükségünk az alvásra? (Bevezetés) – 5.-9.
1. Elektronikai eszközök és az alvás – 10.-12.
2. Kékfény szűrés – 13.-15.
3. Videójátékok hatása az agyra – 16.-18.
4. Hogyan válassz ébresztőt? – 19.-20.
5. Zavaró tényezők eltávolítása – 21.-22.
6. Legyen a hálószobád csak az alvás helye – 23.-25.
7. Hideg szoba – 26.-27.
8. A matracod fontossága – 28.-29.
9. Döntöttágy terápia – 30.-31.
10. Tisztaság és rend – 32.-33.
11. Fokozd a sötétséget – 34.-36.
12. Csönd mindenekfelett – 37.-39.
13. Hagyd a stresszt magad mögött – 40.-42.
14. Minden fejben dől el – 43.-47.
15. Légzéstechnikák – 48.-51.
16. Vizualizációs gyakorlatok – 52.-57.
17. Gyúrj a jobb alvásért! – 58.-60.
18. Jóga – 61.-63.
19. Fáraszd le magad – 64.-66.
20. Rutinban a megoldás – 67.-70.
21. Alvást segítő táplálék kiegészítők – 71.-73.
22. Kava Kava – 74.-76.
23. Golgotavirág – 77.-79.
24. Melatonin: Tényleg hatásos? – 80.-81.
25. Időtlen idő – 82.-83.
26. Aludj zokniban – 84.-85.
27. Jeges vizet az arcba – 86.-87.
28. Frekvencia zenék – 88.-90.
29. Készíts álompárnát – 91.-92.
30. A 4-7-8 módszer – 93.-95.
31. Mit együnk lefekvés előtt? – 96.-97.
32. Egy kellemes masszázs – 98.-100.
33. A kényelem a ruhánál kezdődik – 101.-103.
34. Válassz jó pozíciót – 104.-105.
35. Szex és az alvás – 106.-108.
36. Szunyókálsz délután? – 109.-111.
37. Sok-sok napsütés – 112.-113.
38. A koffein bevitel szabályozása – 114.-116.
39. Izmok megfeszítése és ellazítása – 117.-118.
40. A lépcsős technika – 119.-121.
41. Használj szemmaszkot – 122.-124.
42. Napló vezetése lefekvés előtt – 125.-127.
43. Tűzz ki célokat – 128.-131.
44. Hidegzuhany terápia – 132.-135.
Összegzés – 136.-137.

Akinek nehézségei vannak az alvással, annak azt gondolom, hogy kötelező olvasmány! Olyan tippek vannak ebben a könyvben, amikkel ténylegesen sokat javult az alvásom minősége és az elalvás is sokkal könnyebben megy, mint eddig!

Váltott műszak miatt sajnos nem mindig a legpihentetőbb az alvásom, viszont a könyv nagyon sokat segített!

Neked szól, ha…

9

Esténként nehezen alszol el

$

Gyakran felébredsz éjszaka

5

Váltott műszakban dolgozol

E

Reggelente nem érzed magad kipihentnek és energikusnak

9

Stresszes időszak van az életedben

$

Több életerőt szeretnél

5

Mentális és fizikai felfrissülésre vágysz

E

Úgy érzed mindig fáradt vagy, hiába alszol eleget

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan férek hozzá a könyvhöz?

A vásárlásod után automatikusan generálódik a számodra egy felhasználói fiók, amit a weboldalon a bejelentkezés menüpontban érsz el. A felhasználóneved az e-mail címed lesz, a jelszavad pedig amit megadsz a rendelés feladásakor.

Bejelentkezés után a „Tréningek” menüpont alatt éred el a könyvet, illetve a vásárlást követően e-mail-ben is elküldjük a könyvet, letölthető PDF formátumban.

TELEFONRÓL IS ELÉRHETŐ A KÖNYV?

Igen!

A weboldal teljesen mobilbarát, így akár út közben, vagy kényelmesen bárhonnan eléred a könyvet a mobilodról is és le is töltheted!

RÓLAM

Portré kép rólam, az oldal készítőjérőlA nevem Dittert Bálint és én állok a DreamerZ project mögött illetve én készítem a tudatos álmodás videókurzust.

6 évvel ezelőtt találkoztam először a tudatos álmodás fogalmával és teljesen beszippantott ez a téma annak idején. Én magam sajnos nem vagyok természetes tudatos álmodó, tehát ez nem egy velem született képességem, ezért kénytelen voltam összegyűjteni a lehető leghasznosabb tudásokat és praktikákat annak érdekében, hogy a legtöbbet hozhassam ki a tudatos álmodásból.

A kezdeti sikerélményeim a mai napig nagyon intenzíven megvannak az emlékezetemben, hiszen elképesztő élmény volt a számomra, amikor a sok tanulás és gyakorlás után ténylegesen meg is tapasztaltam, hogy milyen tudatosan belecsöppenni az álmaim világába.

Amikor elkezdtem tanulmányozni ezt a területet, akkor azzal szembesültem, hogy magyar nyelven nagyon kevés az elérhető és hasznos információ, illetve angol nyelven is kicsit szétszórva lehet megtalálni az igazán hasznos gondolatokat és tanácsokat, viszont annyira érdekelt a terület, hogy szinte minden elérhető információt összegyűjtöttem.

A tudatos álmodás véleményem szerint szinte olyan, mint a világ nyolcadik csodája és ráadásul minden emberben ott lakozik ez a képesség.

A célom tehát a DreamerZ projecttel és a kurzussal az, hogy megmutassam a tudatos álmodás erejét és értékét, valamint egy praktikus, érthető és könnyen követhető formába öntsem a tudatos álmodás elsajátítását az elérhető legjobb és bizonyítottan működő módszerek segítségével.